diumenge, 17 de maig del 2015

Visita al CESIRE



Després d’imposar-me uns dies de reflexió amb la intenció de no valorar la sortida que vam fer el passat 11 de Maig sense sospesar-la justament, m’inclino a pensar que en general em va decebre. 


Just a sota hi han fotografies d’alguns dels materials que hi havia al CESIRE i que els ponents ens van mostrar; com a alumne amb pocs coneixements en programació electrònica esperava, o millor dit, desitjava que ens mostressin com funcionen plaques com l’Arduino i no simplement comunicar-nos que ens hem de “posar les piles” en aquests temes, més encara quan l’any que ve s’implantarà una nova programació amb més pes per la programació, ja des de el segon curs de la ESO


La meva impressió és que tots aquests recursos tenen un gran potencial sempre i quan es facin servir per a les persones i no per a les empreses; per altre banda, encara que és un tema que desconec i que per tant he de formar-me per aprendre’l, m’engresca com m’engresquen totes aquelles coses que no conec, de fet hi ha poques coses que em motivin més que no saber alguna cosa.  


Per ser justos he d’afegir que la documentació que ens van preparar al CESIRE és extremadament complerta i de gran utilitat. 



1 comentari: