Per avaluar aquesta activitat he confeccionat tres rúbriques que pretenen contemplar el major nombre d'indicadors possibles per avaluar correctament.
La primera rúbrica és per avaluar el treball inicial, previ a l’activitat principal. La segona està pensada per avaluar la infografia en si mateixa; la tercera rúbrica està dissenyada per avaluar l'alumne de manera individual en l’exposició de la infografia tant a classe con en una eventual activitat amb pares, mares i tutors al centre; finalment l’ultima rúbrica està pensada per avaluar el treball del grup a l’aula de tecnologia o al taller. Els pesos assignats a cada part de l’activitat amb la seva rúbrica són els següents:
1. Document de l’activitat inicial (10%)
2. Infografia (45%)
3. Exposició oral (25%)
4. Treball a l’aula d’informàtica o al taller (20%)
Per veure les rúbriques cal clicar a cada activitat.
La primera rúbrica és per avaluar el treball inicial, previ a l’activitat principal. La segona està pensada per avaluar la infografia en si mateixa; la tercera rúbrica està dissenyada per avaluar l'alumne de manera individual en l’exposició de la infografia tant a classe con en una eventual activitat amb pares, mares i tutors al centre; finalment l’ultima rúbrica està pensada per avaluar el treball del grup a l’aula de tecnologia o al taller. Els pesos assignats a cada part de l’activitat amb la seva rúbrica són els següents:
1. Document de l’activitat inicial (10%)
2. Infografia (45%)
3. Exposició oral (25%)
4. Treball a l’aula d’informàtica o al taller (20%)
Per veure les rúbriques cal clicar a cada activitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada