Aquesta
activitat és molt transversal i crec que es pot aplicar a qualsevol nivell de
la ESO, degut a que en part té un caràcter de tutoria, sent la seva funció principal
posar de relleu les desigualtats creades i encara existents en el món de la ciència
i la tecnologia a la nostra societat. Des de el meu punt de vista, idealment
aquesta activitat pot encabir-se dintre del tercer bloc anomenant: l’ordinador mitjà d’informació i
comunicació, del segon nivell de la ESO. En aquest bloc, encara que de
forma general s’ha d’integrar en els dos blocs anteriors, es treballen aspectes
relacionats amb la cerca, descàrrega, intercanvi i publicació d’informació,
així com la utilització i la gestió de recursos compartits a través de xarxes
locals i la presentació, creació i exposició de la informació.
Per altre
banda, també podria encaixar dintre del primer bloc del quart nivell de la ESO (Informàtica)
amb el nom: Eines per a la comunicació,
on es tracten temes relacionats amb la informació i la comunicació en termes de
valoració de la propietat de distribució i de creació així com el
desenvolupament de continguts amb eines col·laboratives per dissenyar i crear
continguts per fer posteriorment exposicions.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada