Rúbrica de la infografia
|
||||
Indicadors/Criteris
|
Notable [3]
|
Suficient [2]
|
Insuficient [1]
|
Puntuació
|
Organització
|
La infografia és ordenada en les seves
parts.
|
L’ordenació no és completa del tot.
|
La infografia, malgrat el seu caràcter
especial, és desordenada.
|
|
Claredat
|
El text, les
idees, els continguts son clars i entenedors.
|
Hi ha una certa
mancança en la claredat del continguts en general.
|
Es patent que
els continguts de la infografia són poc clars i confusos.
|
|
Ortografia
|
No hi ha cap falta d’ortografia
|
Hi han algunes faltes d'ortografia o no
són molt grues.
|
Hi ha moltes faltes d’ortografia o poques i
greus.
|
|
Vocabulari
tècnic
|
Fa servir el
vocabulari adequat en tot el document per expressar els diferents conceptes.
|
S’expressen
conceptes amb vocabulari informal i/o inexacte.
|
No és fa servir
mai cap vocabulari tècnic o apropiat.
|
|
Lògica
|
L’estructura és lògica, i és amena de seguir
i llegir.
|
L’estructura és suficientment lògica.
|
No trobem lògica en la totalitat de la infografia o en gran part d’ella.
|
|
Recursos/Originalitat
|
A la infografia s’han fet servir recursos expressius, estètics, gràfics, etc. dotant a la
mateixa de valor afegit.
|
A la infografia es fan
servir recursos estàndards.
|
La manca de
recursos per explicar, argumentar i donar completesa a la infografia és més que
evident.
|
|
Completesa
|
La infografia presenta totes les parts.
|
A la infografia hi manca un subapartat.
|
A la infografia hi manca com a mínim una part
estructural.
|
|
Autoria dels
recursos
|
Tots els
recursos utilitzats estan clarament i correctament referenciats.
|
Hi ha recursos
que no estan referenciats o ho estan de forma incorrecte.
|
La majoria dels
recursos no estan referenciats o ho estan de forma incorrecte.
|
|
Bellesa/Estètica
|
La infografia entra pells ulls; presenta un
atractiu general que crida al espectador a apropar-se i interessar-se
|
La infografia genera poc interès inicial,
és poc atractiva i bella per l’espectador.
|
||
Valor afegit*
|
La infografia
conté elements extres adients i correctes, ampliant l’activitat inicial i
fent-la millor que la proposada.
|
|||
Suma de punts (10-27/30)
|
Etiquetes
- Àmbit Pràcic
- AULA OBERTA
- Competències Bàsiques
- Dibuix Tècnic
- Escrits
- Espai Personal
- Experimenta
- Física
- Física 1è Batxillerat
- Geometria
- Google Docs
- Informàtica
- Innovació a la Tecnologia
- Jocs i Tecnologia
- Matemàtiques ESO
- Music
- News
- Open Arms
- Pel·lícules
- Pixel Art
- Programació
- Proves Diagnòstiques 3r ESO Matemàtiques
- Química
- Química 1e Batx
- Química i cuina
- Tecnologia 4t
- Tecnologia i Coeducació
- Tecnologia i Coeducació - Activitat
- Vídeos sobre Tecnologia
dimarts, 7 d’abril del 2015
Rúbrica de la infografia
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada