Els centres educatius, i més concretament des de
la seva direcció, han d’estar sempre oberts i amatents a metodologies d’innovació
pedagògica per valorar la seva idoneïtat a l’hora d’implantar-les en el centre
educatiu que dirigeixen.
Han de vetllar per que els docents que hi treballen
en el seu centre, i ells mateixos –els directors i directores- siguin persones
predisposades a introduir innovació i canvis, controlats, significatius i que
aportin algun benefici, a les seves metodologies, així com implementar els
espais, els materials, les eines i les infraestructures necessàries per
portar-ho a terme.
Per altre banda, en els centres la titularitat
dels quals sigui de l’administració, és vital que aquesta hi destini tota mena
de recursos que millorin l’educació dels nostres estudiants; i no es tracte únicament
de facilitar la formació dels docents i d’atorgar reconeixement als centres que
ho fan –per altre banda molt important- si no també prioritzar la despesa en educació
en els pressupostos de l’estat o de la comunitat autònoma- si és el cas.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada