Començaré pels negatius; la meva timidesa acompanyada, en ocasions, d’inseguretat em pot jugar una mala passada puntualment, però sens dubte, amb el temps ha aconseguit controlar aquestes emocions amb força eficiència, de fet crec que gràcies a que soc una persona orgullosa aconsegueixo minimitzar tant la timidesa com la inseguretat. En ocasions soc una persona inflexible i amb un caràcter dur, principalment quan em sento decebut; totes aquestes característiques em podríem portar a generar un conflicte a l’aula amb algun alumne. Considero un error ocultar aquelles característiques que no són adients en el desenvolupament de l’activitat docent, es important conèixer-les i tenir-les presents per a anticipar-se quan apareguin. En el meu cas, gracies a un grau força elevat d’autocontrol i paciència, soc capaç de mantenir a ratlla aquestes emocions. Òbviament tinc altres característiques negatives que ara mateix no trobo que puguin tenir una influencia molt rellevant o l’hora d’impartir classe.
Etiquetes
- Àmbit Pràcic
- AULA OBERTA
- Competències Bàsiques
- Dibuix Tècnic
- Escrits
- Espai Personal
- Experimenta
- Física
- Física 1è Batxillerat
- Geometria
- Google Docs
- Informàtica
- Innovació a la Tecnologia
- Jocs i Tecnologia
- Matemàtiques ESO
- Music
- News
- Open Arms
- Pel·lícules
- Pixel Art
- Programació
- Proves Diagnòstiques 3r ESO Matemàtiques
- Química
- Química 1e Batx
- Química i cuina
- Tecnologia 4t
- Tecnologia i Coeducació
- Tecnologia i Coeducació - Activitat
- Vídeos sobre Tecnologia
dijous, 19 de febrer del 2015
Aspectes que influiran en la meva manera de impartir classe.
Començaré pels negatius; la meva timidesa acompanyada, en ocasions, d’inseguretat em pot jugar una mala passada puntualment, però sens dubte, amb el temps ha aconseguit controlar aquestes emocions amb força eficiència, de fet crec que gràcies a que soc una persona orgullosa aconsegueixo minimitzar tant la timidesa com la inseguretat. En ocasions soc una persona inflexible i amb un caràcter dur, principalment quan em sento decebut; totes aquestes característiques em podríem portar a generar un conflicte a l’aula amb algun alumne. Considero un error ocultar aquelles característiques que no són adients en el desenvolupament de l’activitat docent, es important conèixer-les i tenir-les presents per a anticipar-se quan apareguin. En el meu cas, gracies a un grau força elevat d’autocontrol i paciència, soc capaç de mantenir a ratlla aquestes emocions. Òbviament tinc altres característiques negatives que ara mateix no trobo que puguin tenir una influencia molt rellevant o l’hora d’impartir classe.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada