diumenge, 6 de desembre del 2015

LLE(XT)

La teva mirada i un esglai,
al cor batent del teu somriure.


Llum, bestia esgarriada….i jo
perdut en tu, cercant allò ocult
en el teu fascinant magnetisme.


Desig, mut, callat….flagel
de tu mateixa i del teu poder
que s’esvaeix dins del teu pensament
amb el moviment fi de totes les teves
 
paraules…

arrossegades….

i arrossegat jo en el meu deliri de tornar
a endinsar-me en la fulla glacial
de la teva presència llunyana…..


on romans, tu, 

en un record immòbil i cap paraula,
res…..fascinat……envoltat
d’aquesta intensitat invertida
que no pot omplir el meu ésser petri,
aturat……


en la teva última imatge.


Jo.Pa (2015)

7547795030_cfe2071ef6_z.jpg

 

Dóna-li al play, espera fins al minut 2:05 i comença a llegir el poema, mira la foto uns segons, tanca els ulls i espera fins al final de la cançó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada